کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317547 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا BlackBerry از صفحه کلید فیزیکی استفاده می کند؟

چندی پیش به نقد و بررسی گوشی جدید BlackBerry با نام Priv پرداختیم و می دانید که یکی از مهم ترین مشخصه های آن صفحه کلید فیزیکی می باشد.



به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ چندی پیش به نقد و بررسی گوشی جدید
BlackBerry با نام Priv پرداختیم و می دانید که یکی از مهم ترین مشخصه های آن صفحه کلید فیزیکی می باشد. این شرکت اعلام کرده است با عرضه صفحه کلید بر روی گوشی جدید خود قصد دارد حس استفاده از صفحه کلید های فیزیکی را برای کاربران زنده کند. این شرکت معتقد است که افراد همواره دلتنگ برخی از ویژگی های گذشته می باشند و صفحه کلید نیز یکی از ویژگی های دنیای دیجیتال است که صفحه نمایش لمسی آن را از افراد گرفته است.

لیندن، مدیرعامل این BlackBerry معتقد است که بسیاری از شرکت ها پیشینه خود را فراموش کرده اند و همه تولیدکننده ها صرفا قصد دارند به روزترین تکنولوژی را در دستگاه های خود به کار برند. اما در این میان افرادی هستند که به استفاده از صفحه کلیدهای فیزیکی عادت داشته و یا دوست دارند به عنوان تنوع و دوری از دنیای کاملا مجازی از صفحه کلیدهای فیزیکی استفاده کنند.

وی اعلام کرد "ما برای فراموش کردن گذشته تلاش می کنیم و این چیزی است که استیو جابز به ما آموخته است." استیو جابز معتقد بود که گذشته باید به طور کلی از بین رفته و هدف ما دستیابی به برترین ها در آینده باشد. وی در سال 1997 تمام مقالات و دستگاه های قدیمی اپل را به دانشگاه استنفورد منتقل کرد تا با هدف و چشم اندازی جدید به سمت آینده حرکت کند.


اما اپل نمی تواند تمام آینده ما را به خود اختصاص دهد. برای مثال خود اپل نیز برخی از ویژگی های قدیمی خود را حفظ کرده است که از این میان می توان به Finder اشاره کرد. آیکن ساختار درختی Mac همان آیکنی است که Mac برای اولین بار در سال 1984 استفاده کرده بود.

به نظر می رسد BlackBerry قصد دارد با استفاده از صفحه کلید فیزیکی به کار برده شده بر روی Priv روند جدیدی را در صنعت گوشی های تلفن همراه ایجاد کند زیرا افراد بسیاری هستند که همواره قصد داشته اند به جای صفحه کلید لمسی از صفحه کلید های فیزیکی استفاده کنند. ونگنر، یکی از اعضای BlackBerry اعلام کرد که احساسات منتقل شده با استفاده از صفحه کلید فیزیکی قوی تر بوده و حس رضایتمندی را به افراد منتقل می کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29379 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ای تی ایران تاریخ خبر: 1394/09/11 تعداد مشاهده: 2592
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر